21 Mart 2009 Cumartesi

Bayhan Bir Benmi Kaldım şarkı sözleri

bayhan bir benmi kaldım şarkı sözü, bayhan bir benmi kaldım şarkısının sözü , bayhan şarkı sözleri bayhanın tüm şarkı sözleri

Bu ne hırçın bir telaş
Yalan dünya aşkından
Gaflet en başa geçmiş
Perdeleri boynunda
Bayhan Bir Ben mi Kaldım

Bu ne hırçın bir tavır
Cehennemler karşımda
Yüreğimde inancın
Meydanda bir ben kaldım,
Bir ben mi kaldım? bir ben mi kaldım

Verdiğim söz sırtımda
Ne yollar aştım
Bir ben mi yandım?bir ben mi yandım
Karlı dağların ardında ağıtlar yaktım

Yüreğim (burayı anlayabilen bizede bildirsin)
Hasretin tasam oldu..
Gördüğüm çehrelerden duaları dilendim
Güneşin doğusunu kaç gecedir bekledim

Herşeyimsin, inancım, bu canım sana feda
Bir ben mi kaldım, bir ben mi kaldım?
Verdiğim söz sırtımda ne yollar aştım..
Bir ben mi yandım bir ben mi yandım
Karlı dağların ardında ağıtlar yaktım.

Hiç yorum yok: