21 Mart 2009 Cumartesi

Şebnem Ferah Perdeler şarkı sözleri

Şebnem Ferah perdeler şarkı sözü, perdeler şarkı sözleri, perdeler şarkısının sözü şebnem ferahın şarkı sözleri şebnem ferah tüm şarkı sözleri şebnem ferah şarkısının sözü

Bir yanımda dopdolu yaşanmış sayfalar
Bir yanımda üst üste okunmamış kitaplar
Dünüm yarınım hep burda küçücük adamda
Susadım yoruldum ama aklım hayatta

Bir yanda yorgun düşmüş yaşlanmış insanlar
Bir yanımda ümitle aşkla uyananlar
Dünyanın tüm hli burda dağınık odamda
Çok düştüm yaralandım ama sarıldım hayata

Ardımda büyük büyük kocaman ağır yükler
Heryerimden çektiler beni beklettiler
Dinlendim su içtim aktı dudaklarımdan
Hergün güneş doğar yeter ki açık olsun perdeler

Bir yanımda durmadan çalışan saatler
Bir yanda ağır ağır dipten gelen sesler
Düşündüm buldum sandığım yüzyıllık gerçekler
Hepsiyle giyindim durdum bazen büyük geldiler
Bir yanda hiç susmadan konuşan dudaklar

Bir yanda küsüp susmuş sessiz akıllar
Dibe vurduysak ne olmuş elbet çıkarız
Bir gün var bir gün yokuz kiralıkmış hayatlar
Ardımda büyük büyük kocaman ağır yükler

Heryerimden çektiler beni beklettiler
Dinlendim su içtim aktı dudaklarımdan
Hergün güneş doğar yeter ki açık olsun perdeler

Hiç yorum yok: